Torsdagmorgon insvept i täcket

Det är inte lätt att stiga upp tidigt när man har en varm person brevid sig, men idag var jag tvungen. Klockan 8 skulle jag befinna mig på vårdcentralen för att få en titt på min knän (hon mest vred och vände på benen). Jag ska få en ny tid Lund för röntgen och vidare åtgärder. Det är så trist att allting ska ta sån tid, tyvärr.

När jag kom hem igen försökte jag såklart att somna om, men för mig är det ett problem då jag blir superpigg så fort jag går upp så det fungerade inte. La mig istället i soffan med datorn för att uppdatera lite här. Jag tror dock att jag störde Dick lite för han kunde inte heller somna om, så det slutade med lite god frukost i solens sken istället.

Funderar på om man kanske skulle ta och springa en runda idag, så att man är fit for fight för lite plugg senare idag.. ja, vi får väl se hur det blir med det. En promenad ska hinnas med iallafall, men det blir inte förrens ikväll.




Min Elliot är en riktig linslus, min lilla sockervadd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0