Sundance Kid.

Vilka två underbart underbara dagar vi har haft nu med en jävla massa sol!
Jag har sluppit att bränna mig till skillnad från många andra, det är ju ganska bra med indianhud måste jag säga! ;) Har ju dock en tendens att bränna upp näsan så att den blir alldeles köttig men jag har som tur är inte gjort det sedan sommaren -07. Förhoppningsvis så jag slipper det i år med. :P

Låg och solade nere i Barsebäck igår och sedan grillade vi lite körv där nere. Riktigt underbart. Inget speciellt har hänt idag dock utan har spenderat ett par mysiga timmar med mormor ute i solen, på biblan och framför en massa böcker.

Glöm inte bort that I'm turning the big twenty på söndag. Puss på er!


Barsebäck by day!


Barsebäck by night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0